ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΛΕΥΡΗ. 28/1/09

ΑΙΣΧΟΣ!
ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ
ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΝΕΑ ΣΥΝΘΕΣΗ !!!

Σήμερα Τετάρτη 28/1 και τρίτη μέρα της διαδικασίας της δίκης όπου έμεναν μόνο να εξεταστούν οι μάρτυρες υπεράσπισης του Πλεύρη, το δικαστήριο αποφάσισε να αναβάλει τη δίκη για τις 4 Μαρτίου 2009, δηλαδή θα ξεκινήσει με νέα σύνθεση και από την αρχή(!). Αυτό ξαφνικά μετά από αίτημα που πρόβαλε ο ναζιστής.
Αυτός αφού πρώτα κατηγόρησε την έδρα ότι ήταν προκατειλημμένη εναντίον του πρόβαλε τον ισχυρισμό ότι η δίκη που γινόταν ήταν άκυρη γιατί ο ίδιος δεν είχε στα χέρια του την τελική καταδικαστική απόφαση του πρωτόδικου δικαστηρίου.
Τι είχε συμβεί; Όταν πριν ένα χρόνο δημοσιεύτηκε η πρωτόδικη σε βάρος του Πλεύρη καταδικαστική απόφαση ο πρόεδρος του δικαστηρίου Σπυριδάκης, δεν ανέφερε σ’ αυτήν και τη θέση της μειοψηφούσας εφέτη Παγουτέλη που αυτή τη διατύπωσε τότε μόνο προφορικά. Αυτό είναι κάτι το πολύ συνηθισμένο στις δίκες γιατί ο δικαστής δεν είναι εύκολο να γράφει και το σκεπτικό των μειοψηφούντων όταν δεν το γράφουν οι ίδιοι. Αλλά αυτή δεν είναι μια συνηθισμένη δίκη. Ήδη ο εισαγγελέας που κάθισε τον Πλεύρη στο σκαμνί, ο Σπ. Μουζακίτης, πέρασε από πειθαρχική διαδικασία για αυτήν την παραπομπή (!) και απαλλάχτηκε μεν αλλά ο ανακριτής της υπόθεσης Ματζούνης τον φόρτωσε με μια σειρά παρατηρήσεις που είναι αντισημιτικές και φιλοναζιστικές και με τις οποίες ουσιαστικά έβγαζε εντελώς αθώο τον ναζιστή. Το ίδιο έκανε και με τον Σπυριδάκη η αντισημίτρια Παγουτέλη. Αυτή διαμαρτυρήθηκε στις προϊστάμενες δικαστικές αρχές για το ότι ο Σπυριδάκης δεν παρέθεσε την θέση της στην απόφαση και έγραψε ένα μακροσκελές και κατάπτυστο φιλοναζιστικό και αντισημιτικό κείμενο υπέρ του Πλεύρη το οποίο στη συνέχεια περιελήφθη στην απόφαση. Ο Πλεύρης λοιπόν ισχυρίστηκε ότι δεν του επιδόθηκε από το Εφετείο αυτή η ολοκληρωμένη απόφαση, οπότε δεν έχει στη διάθεσή του τα επιχειρήματα που περιλαμβάνονται στο σκεπτικό της μειοψηφούσας ώστε να μπορεί να υπερασπίσει καλύτερα τον εαυτό του. Το ότι ο Πλεύρης αγνοεί το κείμενο της Παγουτέλη είναι ένα θρασύτατο ψέμα γιατί το κείμενο αυτό έχει δημοσιευτεί εδώ και ένα χρόνο στο διαδίκτυο και το ξέρουν όλοι όσοι έχουν και την ελάχιστη σχέση με αυτήν τη δίκη, ενώ και ο ίδιος ο Πλεύρης έχει σε αρκετές περιπτώσεις επικαλεστεί την Παγουτέλη για την αθωότητά του, χώρια που τα επιχειρήματα της δεν περιλαμβάνουν τίποτα που να μην το έχει ισχυριστεί ο Πλεύρης πρωτόδικα. Με λίγα λόγια ο Πλεύρης στο τέλος μιας διαδικασίας που τον αποκάλυπτε και τον συνέτριβε πάτησε σε ένα εντελώς τυπικό ζήτημα-στο ότι δηλαδή δεν του επιδόθηκε επίσημα η ολοκληρωμένη απόφαση - για να ακυρώσει μια εντελώς εξαντλητική και δημοκρατική δικαστική διαδικασία.
Πάντως η δικαστική απόφαση για την αναβολή πάρθηκε με ψήφους 4 υπέρ και 1. Θα διερευνήσουμε οπωσδήποτε τις συνθήκες αυτής της αναβολής. Δεν ξέρουμε αυτή τη στιγμή γιατί δεν επιδόθηκε η ολοκληρωμένη απόφαση στο ναζιστή, ούτε ξέρουμε αν αυτή είναι μια παράλειψη ρουτίνας ή αν ήταν κάτι που έγινε εσκεμμένα από κάποιους για να κρατάει ο ναζιστής και οι συνήγοροί του ένα χαρτί στο μανίκι τους για να το χρησιμοποιήσουν όποτε ήθελαν. Εκείνο που ξέρουμε είναι ότι εντελώς έξω από κάθε δικονομική λογική σέρνεται μια δικαστική διαδικασία επί 1 χρόνο και στο τέλος, όταν πραγματοποιείται η δίκη μετά από αλλεπάλληλες αναβολές και λίγο πριν τελειώσει, εμφανίζεται ο κατηγορούμενος για να ανακαλύψει και να επικαλεστεί κάτι που υποτίθεται ότι του λείπει επί ένα χρόνο και ξαφνικά το δικαστήριο αναβάλει τη δίκη.
Για μας δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι μεθοδεύεται με τις πλάτες του πεντακομματικού πολιτικού συστήματος είτε η αθώωση του ναζιστή, είτε, ακόμα προτιμότερο - για να μην εκτεθεί το πολιτικό σύστημα στο εξωτερικό με μια αθώωση ενός τέτοιου ναζιστή - η παραγραφή της υπόθεσης. Ο χρόνος της παραγραφής συμπληρώνεται το Νοέμβρη του 2009, που σημαίνει ότι μέσα σε αυτό το διάστημα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και η διαδικασία του Άρειου Πάγου. Λέμε ότι αυτά γίνονται με τις πλάτες όλου του πολιτικού συστήματος γιατί μόνο αυτό μπορεί να κρύψει σχεδόν απόλυτα από τα ΜΜΕ μια δίκη που ξεσκεπάζει τον καθεστωτικό αντισημιτισμό, που εκθέτει το ΛΑΟΣ και που φέρνει στην επιφάνεια το φασιστικό δίκτυο που λειτουργεί μέσα στο δικαστικό σύστημα.

Νομίζουμε ότι μέρος αυτού του δικαστικού και πολιτικού σκανδάλου είναι και η έξωση των συνηγόρων της πολιτικής αγωγής από την αρχή της δίκης που δεν επιτρέπει σήμερα στα θύματα του ρατσιστή και τους μάρτυρες κατηγορίας να μπορούν να επέμβουν δικονομικά σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας και έτσι να μένουν έκθετοι στις διαρκείς μεθοδεύσεις παραγραφής ή αθώωσης.

Το μόνο καλό σε αυτήν την υπόθεση είναι ότι όσοι δημοκράτες και αντιφασίστες έχουν σπάσει το φράγμα σιωπής που έχει επιβληθεί σε αυτή τη δίκη και την παρακολουθούν και τη ζουν στενά έχουν καταλάβει πολλά και έχουν εξοργιστεί και δεν θα αφήσουν την υπόθεση να πνιγεί και τη ναζιστική φωλιά να μένει στο σκοτάδι και να ραδιουργεί ανενόχλητη.

Αθήνα 28.1.2009

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΝΑΖΙΣΤΗ ΠΛΕΥΡΗ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ (3Η μέρα)- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνεχίστηκε και χθες Παρασκευή 23/1 η δίκη του ναζιστή Πλεύρη στο πενταμελές εφετείο με την εξέταση των μαρτύρων κατηγορίας από το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Μωυσή Κωνσταντίνη, Βενιαμίν Αλμπάλα και Αβραάμ Ρειτάν, καθώς και του Παναγιώτη Δημητρά από το ΕΠΣΕ.
Οι καταθέσεις των τριών μαρτύρων από το ΚΙΣ αποτέλεσαν την πιο συγκλονιστική και πιο ζωντανή απόρριψη του πυρήνα της νεοναζιστικής «επιχειρηματολογίας» κατά των εβραίων που σιγοψιθυρίζεται και από τους ψευτοαριστερούς αντισημίτες απ άκρη σε άκρη σε όλη την χώρα. Αυτοί προσπαθούν να πείσουν τους αφελείς ότι οι εβραίοι της χώρας μας και γενικά κάθε χώρας στην οποία ζουν αποκλείεται να έχουν εθνική συνείδηση εκείνη του έθνους μέσα στο οποίο ζουν, αλλά είναι σιωνιστές και σαν τέτοιοι πράκτορες του Ισραήλ. Οι τρεις μάρτυρες μίλησαν με συγκίνηση και σθένος για το πόσο θεωρούν τον εαυτό τους εθνικά έλληνες για το ότι μόνο θρησκευτικά προσδιορίζονται σαν εβραίοι ,ότι οι προγονοί τους βρίσκονται από τα βάθη του χρόνου σε αυτή τη χώρα, ότι έχουν οι ίδιοι και οι πατεράδες τους πολεμήσει για την εθνική απελευθέρωση της Ελλάδας από τους φασίστες και ναζί καταχτητές και έχουν δώσει πολλούς νεκρούς και στο αλβανικό μέτωπο και στην εθνική αντίσταση. Ειδικά εξοργίζστηκαν όταν τους κατηγόρησαν οι ναζιστές για αντεθνική στάση τη στιγμή μάλιστα που έχουν πληρώσει στο ναζιστικό σφαγείο με αναλογικά πολύ περισσότερους νεκρούς από κάθε άλλο τμήμα του πληθυσμού. Δήλωσαν ότι κατά συνέπεια δεν τους αφορά η όποια πολιτική του Ισραηλινού κράτους. Ο κ, Κωνσταντίνης είπε ότι σε κάθε περίπτωση δεν δέχεται να συζητήσει με ναζιστές τις όποιες πολιτικές του απόψεις, ενώ ο κ. Αλμπάλα τόνισε την ιδιότητά του σαν συνταγματάρχη του ελληνικού στρατού.
Ένα άλλο, και ίσως το πιο βασικό στοιχείο της αντισημιτικής «επιχειρηματολογίας» του Πλεύρη σε αυτή τη δίκη, στοιχείο που χρησιμοποιήθηκε αρχικά από τους τσαρικούς αντισημίτες, μεσουράνησε με το Χίτλερ και τώρα βρίσκει μια νέα ζωή παντού στον κόσμο από την αναβίωση της χριστιανικής και ισλαμικής θρησκευτικής αντισημιτικής αντίδρασης, είναι ότι οι εβραίοι είναι τέρατα γιατί έχουν γαλουχηθεί από το Ταλμούδ. Οι αντισημίτες, και βασικά ένα τσαρικός πράκτορας ονόματι Πραναίτης, έχουν διαστρέψει ή και πλαστογραφήσει εντελώς κάποια αποσπάσματα του Ταλμούδ για να τα κάνουν τερατώδη. Οι τρεις εβραίοι μάρτυρες δεν ασχολήθηκαν με το να αποδείξουν την πασίγνωστη πλέον στους ειδικούς πλαστογραφία, αλλά είπαν ότι η πρακτική τους κοινωνική ζωή δεν καθοδηγείται κατά κανένα τρόπο από το Ταλμούδ, ενώ ότι το ιερό για την εβραϊκή θρησκεία βιβλίο είναι η Παλαιά Διαθήκη. Στην ερώτηση του ναζιστή στον Αβραάμ Ρειτάν αν θεωρεί τον εβραίκο περιούσιο λαό όπως γράφει η Παλαιά Διαθήκη αυτός απάντησε ότι δεν υπάρχει κανένας περιούσιος λαός και βέβαια ούτε ο εβραϊκός είναι περιούσιος.
Στη συνέχεια κατέθεσε ο Παναγιώτης Δημητράς που ξεκαθάρισε τη σχετική, δηλαδή την ιστορική φύση κάθε θρησκευτικού βιβλίου, οπότε και όσων αποσπασμάτων του Ταλμούδ που έχουν έναν οπισθοδρομικό για σήμερα χαρακτήρα καθώς γράφτηκαν τον πρώιμο μεσαίωνα. Μίλησε μάλιστα συγκριτικά για τα εναντίον των αρχαίων Ελλήνων αποσπάσματα των πατερικών κειμένων της ίδιας εποχής που σήμερα δεν επηρεάζουν την αντίληψη των σημερινών χριστιανών για την ελληνική αρχαιότητα.
Το χαρακτηριστικό αυτής της τρίτης μέρας της δίκης ήταν ότι η δικαστική έδρα με την πρόεδρό της δεν επέτρεψε στον Πλεύρη και στους συνηγόρους του να εξαπολύσουν τις γνωστές συκοφαντικές επιθέσεις τους κατά των μαρτύρων κατηγορίας για εθνοπροδοσία, για εκδούλευση του Ισραήλ, κλπ. Σε μια στιγμή ο Πλεύρης είπε στον κ.Κωνσταντίνη ότι δεν μπορεί να μεταναστεύσει ο ίδιος στην Κίνα και να γίνει Κινέζος, εννοώντας ότι ούτε οι εβραίοι που ήρθαν πριν από αιώνες στην Ελλάδα θα μπορούσαν ποτέ να γίνουν έλληνες. Η πρόεδρος του είπε ότι και σήμερα ένας άνθρωπος που μεταναστεύει στην Κίνα θα πρέπει να μπορεί να γίνει κινέζος αν το επιθυμεί και αν υιοθετήσει την εθνική κουλτούρα της χώρας. Προηγούμενα ο κ.Κωνσταντίνης είχε παρατηρήσει στον Πλεύρη μέσα σε δυνατά γέλια από το ακροατήριο ότι του εύχεται καλό ταξίδι και θα ήταν πολύ καλά να μείνει στην Κίνα «για να ησυχάσουμε εδω».
Επίσης πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι ο συνήγορος του ναζιστή, βουλευτής του ΛΑΟΣ Θ. Πλεύρης για μια ακόμα φορά ρώτησε έναν από τους μάρτυρες γιατί να είναι παράνομο το να έχει κάποιος την άποψη και να την διατυμπανίζει ότι πρέπει ένας ορισμένος λαός να εξοντωθεί. Εννοείται ότι όλοι οι συνήγοροι υπεράσπισης επιμένουνε με πάθος ότι έχει οποιοσδήποτε το δικαίωμα να εκθειάζει το Γ Ράιχ, το Χίτλερ και να αρνείται το ολοκαύτωμα πατώντας γι αυτό στον λειψό αντιρατσιστικό νόμο στη χώρα μας.

Η συνέχεια της δίκης με την εξέταση των μαρτύρων υπεράσπισης του ναζιστή προσδιορίστηκε για την Τετάρτη 28 Γενάρη στην ίδια αίθουσα (Εφετείο Λ. Αλεξάνδρας, 4ος όροφος, αίθουσα Δ100 Α, 9πμ).
Αθήνα 24 Γενάρη 2009


Ενημέρωση για τη συνέχεια της δίκης του ναζιστή Κ. Πλεύρη στο Εφετείο (22/1/09)

Την Τρίτη (2η μέρα της δίκης) κατέθεσε η Ρένα Κούτελου, μέλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας, που συνέχισε το σφυροκόπημα του Κ. Πλεύρη και των συνηγόρων του.
Τα επιχειρήματα της Ρ. Κούτελου κατεδάφισαν την απόπειρα του κατηγορούμενου και των συνηγόρων του να εμφανίσει το «έργο του» σαν ένα επιστημονικό έργο και το γενοκτονικό του κάλεσμα σαν ένα δευτερεύον και χωρίς τέτοια πρόθεση σημείο αυτού του «έργου».
Μια χαρακτηριστική στιγμή της αποκάλυψης της υποκρισίας του ναζιστή στη δίκη ήταν όταν ο ναζιστής κατηγορούμενος προσπάθησε, όπως κάνει κατά πάγια τακτική του, να στρέψει τους δικαστές ενάντια στην Αντιναζιστική λέγοντας ότι αυτή καταγγέλλει τους δικαστές των προηγούμενων δικών σα φιλοναζιστές, παρόλο που η Αντιναζιστική επιμένει ότι αυτή η κατηγορία ισχύει μόνο για ορισμένους από αυτούς. Στο σημείο λοιπόν αυτό η μάρτυρας διάβασε στο δικαστήριο το άρθρο του Πλεύρη – μετά την καταδίκη του – στο οποίο έγραφε ότι: «όσος χρόνος και αν περάσει ακόμη κι αν αθωωθείτε στο δεύτερο βαθμό, αλλά σας έχουν καταδικάσει στον πρώτο, πρέπει οπωσδήποτε να εκδικηθείτε τους δικαστές», μέσα στη γενική ειρωνεία της αίθουσας κατά του ναζιστή.
Στη συνέχεια κατέθεσε ο μάρτυρας Χ. Κατσιάπης, μέλος της Αντιναζιστικής Πρωτοβουλίας.
Η δίκη θα συνεχιστεί την Παρασκευή 23 Γενάρη με τους υπόλοιπους μάρτυρες κατηγορίας.